Förkylningen börjar ge sig

Viggos förkylning börjar nog ge sig, i natt har han i alla fall sovit liggandes i sängen. Så jag har sovit en aning bättre än natten innan. Det behövdes! Men i dag tog jag o Viggo en tupplur på ca två timmar, så himla skönt!

Så fort vi vaknat var det lunch för Viggo, dusch för mig o Christian och sen iväg till Västanbäck! Stina hade 30-årskalas! Det var lika trevligt som vanligt. :) Men eftersom Viggo inte är i sin bästa form så åkte vi ju hem ganska tidigt så vi fick honom i säng som vanligt. Det tog en aning längre tid att natta honom i kväll eftersom han tagit två stycken tvåtimmarslurar.






Bilden är från den 14 augusti när mamma och Olle var barnvakt medans vi var på fest. Olle vill gärna byta blöja av nån anledning! Men inte mig emot. :D Han är så duktigt lilla Olle (som nu börja bli riktigt stor)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0