Tar upp mycket plats trots att han inte är så stor...

Nu när Viggo varit sjuk har Christian flyttat till gästrummet och Viggo har legat i våran säng tillsammans med mig. Hur mysigt som helst! Men. Han tar ju upp mer plats än en vuxen människa! Var tvungen att ta ett kort mitt i natten på gullungen. :)



Premiär att sitta på pappas axlar, det var ju också en höjdare! Mina älsklingar.



Vissa delar av kvällen, en sisådär 40 minuter spenderades ute på altan tillsammans med Emma. Inte tillsammans, tillsammans alltså...men i telefon. :) Det var himla trevligt, med Emma spelar det ingen roll att man kanske inte har pratat på hur länge som helst...det känns som om det var igår! Krya på dig Emma! Gud vad jag frös om fötterna när jag kom in trots att jag kurat in dem under filten...men det var ju inte så konstigt! 10 grader var det ju ute! Brrr...


Kommentarer
Postat av: Emma

Känner precis likadant, räcker ju egentligen att vi pratar med varandra 1 gång per år eller så. =) Håller med, riktigt trevligt var det att prata av sig med dig.



Det ser ut som om Viggo´s säng hänger i luften över eran säng. Gör den det? =)

Kram Kram

2010-08-30 @ 19:35:57
Postat av: Lina

Ja Emma, hans säng hänger över våra fötter...det är en egen konstruktion som pappa Mats byggt ihop. :) Vi har inte plats för en spjälsäng i vårat sovrum så då blev det lösningen. :)



1 gång per år är alldeles för lite! Haha :)

2010-08-30 @ 19:42:11

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0