Är hösten här nu?

Två mornar i rad har jag och Viggo haft lite sovmorgon...välling vid halv sju och sen somnat om till klockan nio. Inte helt fel eftersom snuvan är i huset! Både i går och i dag har det ju varit fint väder så vi har spenderat ett par timmar ute. Viggo fick prova sin nya mössa i går eftersom det bara var tio grader när vi gick ut. Så söt i den!



Nu börjar det verkligen kännas att hösten är på intågande! Solen skiner men man känner i luften att det är kyligare...jag gillart! Samma som jag gillar när vintern börjar närma sig. Och våren. Och sommaren. Tur man bor i Sverige där det är olika årstider. :) Hoppas bara det inte kommer riktigt lika mycket snö den här vintern som förra för jag börjar ju jobba igen i januari och det är lite bökigt att köra bussen i två meter snö!
Och det här med jobbet, det känns ju sådär. Är hellre hemma med älskligen Viggo! Men jag tror jag måste låta Christian få sin beskärda del också ;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0