Mitt i veckan!

I måndags kom Hanna och lilla M hit. Viggo tyckte det var superkul att hasa runt efter M mendans hon å andra sidan inte alls var lika förtjust i Viggo. Haha! Vi tog även en lunch på Sveas...Viggo fastnade i barnstolen när vi skulle gå o Hanna fastnade i snön med sina superblöta stövlar och sin cityvagn!

I går åkte jag o Viggo till Örebro för att hämta mina nya glasögon. Sen mötte vi upp Anna för att sedan ta en väldigt kort tur på stan. Upp till Anna i värmen efter o drack lite te och åt fantastiskt goda saffransskorpor!
Viggo var inte helt i form...kräktes mer än vad han brukar och när vi kom hem ville han inte alls äta mat. Och det hör verkligen till ovanligheten! Men sen när det var dags för välling så var det inga problem längre!

I dag har vi varit o storhandlat nu på morgonen. Hur skönt som helst, vi var nästan ensamma där inne. :)
Nu sover skrutten, och sen drar vi till pappa så fort han vaknat!
I kväll blir det att gå till Olle som fyller år i dag!

Lilla M när de var hos oss i somras!


Kommentarer
Postat av: lisa

Hej! Du har nu en ny chans i min tävling! Kolla in hos mig för att få veta varför

2010-12-09 @ 11:36:38
URL: http://whopsydaisy.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0