Svart

Nu har jag varit hos frissan! Nyklippt o fin är jag nu. När jag kom hem så färgade jag håret också så nu är jag svart! Skönt med lite förändring. :)
Pappa kom förbi på en kopp kaffe också, det var trevligt med lite besök. Jag fick hjälp med ritningarna till huset också så nu har jag börjat klippa möbler i skalan 1:100, roligt värre!

Nu sitter jag hos Kari o Kent och tittar på när Kari försöker stoppa i Viggo lite mat. Han har börjat matvägra, men bara när det gäller den lagade maten. Allt annat äter han gladeligen. Skumt värre! Men han har ju lite att ta av så han dör nog inte.

I kväll blir det fredagsmys med Viggo, Christian drar ut på julbord. Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Visste inte att du bloggade, kul! :D Alltid skönt med lite förändring hos frissan! Ha en mysig helg!

2010-12-17 @ 12:42:08
URL: http://www.widarsson.blogspot.com
Postat av: Lina

Jodå, visst bloggar jag! :) Själv följer jag din blogg slaviskst! Du och familjen får också ha en trevlig helg! :)

2010-12-18 @ 09:23:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0