Två av tre hemma

När Viggo sovit sin middagslur skjutsade jag Christian till Micke och Gunilla. Jag o Viggo följde med in en sväng innan de skulle dra till Örebro. Viggo var lite avvaktande till en början men när Micke tog med honom ut till tvättstugan för att titta på tvättmaskinen så tinade han upp. :)

När jag och Viggo kom hem tog vi det bara lugnt. Vi satt i soffan och mös medan vi tittade på nyheterna på tv4. Det verkade roa Viggo mycket eftersom han skrattade en del. Speciellt åt nån gubbe som hette Borg i efternamn som befann sig i Brüssel. :)
Min härliga fredagsmiddag bestog av två äggmackor och ett glas mjölk. Det var meningen att jag skulle göra en paj, men hur kul är det när man ska äta den helt själv? Inte alls!

Har nu lagt Viggo och väntar på att han ska sluta bubbla där inne och somna. När han slumrat in ska ja titta på Shrek - Nu och för alltid som jag lånat av Olle! Bäst att titta på sånt när jag är själv hemma för Christian är ju ingen filmtittare! Nu ligger gubben där inne i sin säng o bubblar och är så glad så...jag är nöjd med det så länge han inte skriker och är ledsen. Det brukar inte dröja länge innan han somnar när han är på det här humöret...:)

Viggo har även gjort sina första försök till att prata! När vi säger "tack tack" så säger Viggo "ackack". Jag är så stolt över våran lilla kille! 

Badrummet verkar vara Viggos favoritplats att leka på!
  
 

Bjuder på fler bilder på våran skatt!
 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0