Huvudvärk

I morse drog Christian iväg för att hjälpa Pia o Jonas att flytta lite möbler. Det gick tydligen bra att få ut våra gamla soffor som de knappt fick in i huset. Konstigt!
Jag och Viggo har alltså varit ensamma hemma nästan hela dagen, jag med huvudvärk och Viggo med dåligt humör. Det var ingen bra kombination märkte jag.
Vi lyckades i alla fall byta lakan i sängarna, tvätta ett par maskiner, dammsuga, laga lite mat o busa. Det resulterade i kraftiga svettningar hos mig....Viggo såg ganska sval ut. :)

Till slut fick jag äntligen komma ut i alla fall. Det var 1½ timma innan vi skulle på kalas så jag bylsade på Viggo overallen o ner i vagnen...lillkillen behövde sova och det gjorde han! Själv höll jag på att förfrysa benen när jag traskade runt med honom. Jag gick förbi hos mamma och fick med mig två topar hem. Inte helt fel.

Kalaset var i alla fall trevligt och Viggo var glad och nöjd. Det är ju det som är huvudsaken.
Från Kari fick jag med mig ett par jeansleggings och en tunika. Det satt bra så jag behåller alltihopa! En inte så lyckad förmiddag slutade med en bra kväll. Skönt!

Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0