Pulka

Om det inte är för kallt o blåsigt i dag så ska jag dra Viggo i pulkan hem till farmor för att hämta hans vagn. Den lämnade vi där i går kväll för varken jag eller Christian hade lust att gå hem i blåsovädret...det var ju ruggigt i går kväll! Men ändå rätt så mysigt med vinter.

Min gamla klasskompis Klas Enmalm är ju med oss o spelar innebandy...vi snackade lite i går efter matchen. Han berättade att han bott i Ljusdal och Åre i flera år. Vilken lyx! Jag blir lite avis eftersom jag älskar att åka snowboard. Men eftersom min kära sambo inte gillar det blir det ju inte av för min del. Jag skulle ju kunna åka utan honom, men det blir ju absolut inte detsamma!

Jag får hålla till godo med att köra Viggo i pulkan, det är bättre än att åka på nån gammal bräda!
:D


Kommentarer
Postat av: lisa

Hej!



Nu är tävlingen avgjord och vinnaren dragen!

Kom in och kolla om det blev du!



Kram Lisa

2010-11-30 @ 19:42:58
URL: http://whopsydaisy.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0