Uppdatering på bildfronten

Här kommer lite bilder från helgen när Cajsa var här!
Mycket godis, dricka och andra onyttigheter blev det...men det får man unna sig ibland!



Bästa Cajsa!


Under bordet är en bra plats!




Jag och våran skatt!







I går kväll slog förkylningen till här hemma. Viggo somnade som han skulle men vaknade drygt en timma senare av att han inte kunde andas. Stackaren, alltid lika jobbigt när de små inte mår bra!
I natt fick han alltså ligga i våran säng. Och det är ju konstigt att en så liten krabat kan ta så STOR plats. Jag vaknade nån gång i natt av att mina kuddar ramlade ur sängen och att jag nästintill också låg på golvet. Men vad gör man inte...:)

Vi har i alla fall varit ute en sväng i dag. Handlat näsdroppar till lillen eftersom det börjar ta slut här hemma. Handlat lite annat också som Viggo gladeligen hjälper till att packa upp.




Vi handlade även en tandborste till Viggo eftersom hans första tand har tittat fram! Han börjar bli stora killen! :) Det är den vänstra i underkäken som kom först, nu väntar vi på de andra också.

Första tandborsten!


Sist men inte minst kommer även en bild på Viggos diplom från babysimmet!


Det var allt för den här gången. :)


Kommentarer
Postat av: cajsa

bäst eller vad?:)

måste göras om !

2010-11-03 @ 17:09:42
Postat av: Lina

Absolut! Du är ALLTID välkommen hit...det vet du! <3

2010-11-03 @ 20:16:56

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0