We like snow!

I förmiddags tänkte jag att vi skulle ta en promenad innan snön kom men det gick inte som planerat. Snön hann komma och då var det bara för oss att ge oss av. Jag packade in Viggo ordentligt i åkpåse och regnskydd i vagnen. Han somnade nästan på en gång, så det här med snö och blåst stör inte Viggo!

Kvart över nio somnade han och vid elva vaknade han igen, super att ligga i vagnen o sova!



Vi gick upp till lägenheten och käkade lite lunch, sen bestämde jag mig för att vi skulle ta ännu en promenad. Men den här gången inte lika långt, det blev en tur till mormor. Eftersom Christian ska byta däck efter jobbet så kände jag att vi måste hitta på något i dag! Mormor blev ju glad i alla fall! :)



Nu blir det inte ut nåt mer i dag i alla fall...men skönt var det!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0