Helgen som gått

Lördagsmorgon. Vi vaknade vid åtta. Sovmorgon för oss, men inte för alla kanske. :)
Frukost i lugn o ro.
Promenad för mig själv medans Christian åkte till stugan och tog in tvättmaskinen så den inte fryser sönder i vinter.

Hämtade Viggo vid tolv-tiden. Vi gick hem för att vända ganska direkt. Tog en promenad till brorsan o Carina. Där hamnade vi ju på golvet som vanligt. Bus med Viggo och Zahra.
Viggo fick massor av leksaker av brorsan, gamla leksaker som Olle o Cajsa hade när de var små. Nästan som julafton!





Kvällen erbjöd potatisgratäng som Chrisitan fixat till och en köttbit. Jättegod gratäng, första gången Christian gjort en sån men han ska nog få fortsätta med det! ;)

I dag har vi promenerat hela dagen känder det som. Först promenad hem till farmor och farfar som kommit hem från Egypten. Det blev en omväg dit för att Viggo skulle få sova lite. Det blev mycket bus med Viggo. :) Klockan två var det mat hos Christians farmor och farfar så vid ett tog vi ännu en promenad med Viggo så han fick sova lite igen. Mat där och sen hem igen. Christian gav sig ut på en promenad till och när han kom hem så drog jag till Hagaskolan för ett pass aerobics. Den här gången var det mycket roligare...kanske för att jag lärt mig stegen. I dag känns det verkligen i armar och ben!

Christian och Viggo hade mys och bus medans jag var iväg. Han hade visst somnat på två sekunder i kväll och det var ju ovanligt men skönt!

Så här får Viggo se ut när han är hos mamma! Hon har virkat en mössa som var för liten för henne och då fick Viggo prova. Söt va?


Kari, här är en bild till dig....här har Viggo på sig tröjan som Gunbritt stickat till Viggo! :)
Den sitter som ett smäck!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0