Mys

Jag o Viggo har varit själva i kväll. Christian är i Örebro på informationsmöte om korpen som startar nästa helg.
Jag o Viggo har haft myskväll. Det är så underbart! Han har suttit i mitt knä med sin kind emot min och tittat på tv. Men nu har han fått gå o lägga sig, la honom för cirka tre minuter sen och jag tror redan han sover.

Vi ska ta en shoppingrunda o köpa nya kläder till Viggo. De börjar bli för små, han växer så det knakar!
Han har i alla fall blivit längre för pyjamasen är inte lika lång i benen längre. När vi var i Norge fick jag vika upp benen ett varv men det behövs inte nu! Det ska bli intressant i november när vi ska till bvc och mäta/väga.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0