Sovmorgon

I morse tog jag och Viggo sovmorgon. Vi skulle möta Jennie o Melvin vid nio. 08.20 slog jag upp ögonen och fick nästan panik...inte en chans att vi skulle hinna! Ringde Jennie och hon satt med telefonen i handen på väg o ringa mig eftersom hon också vaknat precis. Snacka om lägligt!
Vid tio möttes vi upp och var ute på promenad i ca två timmar. Svängde även förbi Alma design eller vad det nu heter! Köpte mig ett par stenar med text på.

Robin kom förbi vid ett. Han och Viggo satt i fåtöljen och mös i nästan en timma. Tur han kom för Viggo var supertrött och jag hade inte en susning om hur jag skulle hålla honom glad och nöjd till det var dags o sova middag. Som tur var fick jag lite hjälp.

Nu sover han i alla fall. Lillgubben.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0