Underbart med sol!

I morse vaknade Viggo vid halv fem. Jag hörde hur han låg och sparkade med benet och när jag tittade ner på honom möttes jag av två stora ögon. Tog med honom till våran säng, men det var ju lönlöst att få honom att somna om...blöjbyte och välling, efter det somnade jag i alla fall och det gjorde tydligen han med! Vaknade vid tjugo i åtta av att jag inte kunde röra mig! Jag kan verkligen inte ligga på mage och sova längre...det som var min favorit! Men jag får så himla ont i ryggen.

Kvart över elva var det babysim i dag, ändrat den här veckan. Jag tog en tur med bilen innan så Viggo fick sova för det vägrade han här hemma. Jag körde en runda så han sov väl drygt 30 minuter. Det gjorde nog susen. Han var inte lika taggad i dag men hade han inte fått sova nåt så hade han säkert grinat!

När vi kom hem var det lunchtime! Sen tog vi en promenad i det fina vädret! Jag var ute i 1½ timme i solen. Jag blev svettig och så här sött sov Viggo. :)



Jag mötte även Olle på vägen och vi tog sällskap hem till honom. Han var nämligen på väg hem från skolan.
Gick ner till Kumla sjöpark också, har ju inte varit där sen det blev klart. Men det är ju verkligen fint där nu. Trevligt att promenera där. Mysigt till sommaren kan jag tänka mig.
Självklart tog jag bilder!







När Christian gjorde i ordning Viggo för natten så sydde jag upp Viggos nya gardiner (som kom i dag) och hängde upp dem också. Det blev fint!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0