Fullspäckad helg

I helgen har vi grejat som sjutton här hemma. Christian har haft hjälp av Robin ute i trädgården att fixa till med kantmarkeringar och jag har haft hjälp av pappa att sätta upp hyllor i lilla rummet. Så nu är gästsängen i Kumla och väntar på att monteras ihop igen, spjälsängen står redo i lilla rummet men den får vänta ett tag till på Viggo.
I går jobbade killarna precis hela dagen, på kvällen var Kari, Kent o morfar Sigge här o grillade. Robin och Elliot sov kvar, så Elliot har legat o snarkat inne hos oss i natt.

I dag fortsatte arbetet där ute, men inte i samma takt som i går. :) Mona o Arne kom förbi och hälsade på och senare på eftermiddagen kom även brorsan, Carina, Olle, Cajsa o hunden hit. Får inte glömma att Kent var här också...han tog hand om Viggo medans jag och Cajsa åkte till Hallsberg för att handla. Hon är så duktig!

Viggo har varit världens bästa unge i helgen. Natten till lördag sov han inte alla bra så i lördags sov han rätt så mycket under dagen. Men det gjorde inte mig så mycket eftersom jag hade lite att plocka med här hemma. När han varit vaken har vi gått ut och tittat på pappa o farbror när de jobbat. :) Det har ju varit underbart höstväder i helgen. Snacka om tur!

Elliot vilar lite


En jobbar, två tittar på


Grannarna är även inblandade :)


Nu är det bara ett draperi som fattas


En bild på Viggo också såklart!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0