Uppdatering

Christian var ju ledig i går eftersom vi kom hem från Norge i måndags. Så då passade han på att följa med på babysim. Det var ju super för då blev det en del bilder också. Det är ju så roligt med babysim, både jag o Viggo tycker det är det bästa på hela veckan.
Efter simmet i går åkte vi till Christians farmor o farfar. Hans morfar och Robin kom dit också och vid ett åkte vi till Multek för att käka lite lunch. Sigge bjöd. Det blev raggmunk, gott men inte lika gott som mormors!
Efter det fick Christian ta en promenad med Viggo så han fick sova lite, själv tog jag en tur till Ica för en inhandling av lite mat. Vi möttes upp utanför barnvagnsaffären och gick in där för att shoppa lite. Vi kom ut med lite leksaker, ett par tossor, en ny bilbarnstol och en hoppgunga.

Vi provade stolen i dag när jag tog med Viggo till Åsbro för att köpa ägg. Den verkade falla Viggo i smaken för han somnade på vägen hem och det är ju inte långt!
Nu ligger busfröt i sängen o sover. Efter mycket om och men. Han har ju kommit på att om han skriker så kommer vi in. Och när vi kommer så skrattar han högt. Men i dag var jag envis. Jag gick in och stoppade in nappen och gick ut igen så till slut somnade han ändå. Nice!

Dags att skala potatis.

Underbar bild på mina älsklingar när vi var i Norge!


Viggo är påpälsad för en morgonpromenad i kylan!


Viggo i nya stolen!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0