Äntligen fredag!

Så var det äntligen fredag, men vad händer dådå! Jo..våran lillkille har åkt på feber och hans bästa kompis Melvin har magsjuka. Det här innebär vissa komplikationer när det gäller morgondagens aktiviteter. I och för sig inte för våran del men hur som helst blir vi lite lidande...mest jag om jag får säga det själv. Det som inte fick hända hände ändå. Trist men livet går vidare! Jag säger till Melvin med familj att krya på er snabbt...typ till i morgon klockan två. ;)

Natten mellan onsdag och torsdag höll Viggo låda inne i sitt rum och vi sprang fram och tillbaka som tettingar...det visade sig att liten hade fått feber. Det förklarar ju varför han inte sov som vanligt vilket är bra (för det mesta). Och i natt fick vi ta in honom till oss och det blir ju genast problem eftersom en så liten person tydligen tar mycket större plats än vad jag och Christian gör tillsammans...enligt en person i vårat hushåll i alla fall. ;) Den här natten resulterade alltså i att jag har varit VÄLDIGT trött i dag. Så nu sitter både jag och Christian däckade i soffan och funderar starkt på att gå o lägga oss ganska snart. Känner oss som riktiga pensionärer, nej jag ska inte generalisera eftersom de flesta pensionärer förmodligen håller sig uppe längre än så här! I alla fall min mormor.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0