Eftersom vi har fått nåt slags VIRUS på da...

bild0261 (MMS)

Eftersom vi har fått nåt slags VIRUS på datorn får jag blogga från mobilen helt enkelt. Jag själv har varit inne på Facebook och min bloggsida och några av mina favoritbloggar medans C har varit inne på nån polsk speedwaysida där det ploppade upp både det ena och det andra...vem har dragit hem VIRUSET tro? ;-) Nej då, jag menar inte att lägga skulden på C...det där jävla viruset verkar komma hur som helst och när som helst. Men det ska bort! Jag gjorde ett tappert försök i går men hade visst laddat hem fel program...jaja, nu till saken! Jag fick mysa med liten i morse innan jag gick ut till bussen. Det gjorde min dag kan jag meddela, underbart!! Inte ens blåsten ute kan ta bort den "braiga" känslan. För övrigt är "braiga" ett ord som egentligen inte finns. Ha en bra torsdag. KRAM


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0