Låååångfredag

Som alltid firar vi påsk hemma hos min pappa och Ninni med hela familjen på långfredagen. Det här året likaså, med vissa undantag...eftersom Viggo blev sjuk i natt så blev det så att han och jag stannade hemma. Så jag kan meddela att denna långfredag blev väldigt lång för min del! Viggo har varit jätteduktig och varit på strålande humör för det mesta men nu när han ligger i sin säng och ska sova känns det som om det är hundra år fram till jag ska lägga mig. Jag är en aning trött och eftersom det inte blev många timmar sömn i natt längtar jag till sängen. Men jag håller också tummarna att Viggo sover sig igenom denna natt i alla fall. :)

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med mitt glas påskmust och fortsätta titta på Guldkompassen som råkar vara på. Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0