Längtar

Jag längtar som en tok efter Viggo! Men jag vet ju att han har det superbra och kul hemma hos farmor o farfar. :) Det har i alla fall varit skönt att få sova en hel natt utan att behöva springa upp och stoppa in nappen, även om det är Christian som tar det mesta jobbet så är det ju svårt att sova för mig med när liten inte alls vill sova. Trött som sjutton i dag på jobbet, det beror nog på att den där solen lyser med sin frånvaro. :( Var är den nånstans??

Strax ska jag i alla fall byta om för att möta upp Jenny. Vi ska ta en promenad, ska bli skönt att få röra lite på sig plus att prata av sig litegrann! Det var länge sen vi träffades så det ska bli trevligt. I kväll blir det lugna puckar framför teven, see you!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0