???

Ändrade planer för eftermiddagen. Jennie ringde på förmiddagen och sa att Melvin blivit jätteförkyld och hostar som en tok så då är det bäst han får vila sig i form. Viggo vill helst inte bli smittad heller...
Så nu har vi helt plötsligt inga planer alls för eftermiddagen. Jag känner mig rastlös (vill inte vara hemma)samtidigt som jag känner mig superslö (vill vara hemma). Så jag har ingen aning om vad vi ska göra! Vi har lite olika alternativ. Antingen tar vi en promenad på tu man hand, eller så åker vi upp till stugan och busar med morfar och Ninni (om de är hemma vill säga), eller så hör jag med nån av mina andra vänner om de vill leka.
Förslag nån?


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0