Friday

Mitt fina sms-inlägg jag gjorde i går innan jag slutade jobbet blev visst inte så bra. Jag såg det nu...har inte varit inne på datorn nåt sen i onsdags. :) Som tur var så var det inget jätteviktigt jag hade att förtälja!

I dag ska vi i alla fall hämta hem Viggo, det ska bli så underbart! Jag körde förbi honom och farmor när de var ute på promenad...de stod och tittade på en traktor som kom åkandes. Först tänkte jag att den där ungen är nog ute med sin mormor/farmor när jag inser att det är min unge och brister ut i ett "där är mitt barn!"
Jag saknar honom så mycket! Vi ska mysa som bara den när han kommer hem!

Den här dagen har varit lite seg...första timmen satt jag i bussen och läste med bussen avstängd och värmaren igång. Jag glömde såklart bort att stänga av värmaren så när jag skulle starta bussen så var den död! Men en stund senare fick jag igång den...åkte till bibblan (läs biblioteket) och lånade lite fler böcker och sen var det dags att börja jobba...yes! I dag fick jag köra en underbar tjej som heter Johanna, hon är alltid glad och jag ler alltid när jag släppt av henne. :)
Nu är jag hemma på lunch. Jag har ätit, kollat igenom alla bloggar jag följer, kollat lite på facebook och nu har jag 45 minuter kvar av lunchen. Funderar på att träna lite styrka så slipper jag det i kväll....så får det bli!
Ha en fortsatt trevlig fredag och helg allihopa!

Peace


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0