Härliga måndag!

Bara för att Anna på jobbet har skrivit på fb att hon saknar mig och att hon vill att jag ska komma in till stan så träffades vi i dag! Härligt, men synd bara att vi inte hann prata ordentligt (förbaskat att vi ska ha körningar hela tiden)...men hon hann säga härligt bra saker som gjorde mig glad! Tack Anna! :D
Senare under dagen träffade jag även min andra bästa jobbarkompis, Lars! Han förgyllde min eftermiddag. :)

När jag kom hem från jobbet så var båda killarna glada och det är ju hur trevligt som helst när man kommer hem och har jobbat hela dagen Medans Christian fixade disken efter maten så gick jag och Viggo in i sovrummet och busade i sängen. Det är det absolut bästa stället att busa på enligt oss...Viggo skrattade så han kiknade. Tills han slog huvudet i sänggaveln...hehe...:)

Nu har jag precis kommit in från en promenad, var ute i en halvtimma i alla fall. Bättre än ingenting i alla fall, eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Anna

Varsegod, jag blev himla glad av att se dig också :)) kram på dig vännen!

2011-02-28 @ 19:26:10

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0