Torsdag

Lunchen hos mormor blev lika trevlig som jag förväntat mig. Jag hade ju beställt pannkakor och det fick jag! Det finns inget som slår mormors pannkakor! Resten av eftermiddagen gick fort.
Kvällen gick fort. Viggo och jag badade i badkaret och sen var det i princip dags för honom att sova. Nu går det en aning smidigare att lägga Viggo sen han började sova en gång om dagen...han somnar nästan på en gång. Men först ligger han där inne och pratar, förmodligen med sina snuttisar. ;)

När mamma slutat jobbet kom hon och hämtade Viggo. Han ska nämligen sova borta i natt och vara där hela dagen i morgon. Jag jobbar ju och Christian ska hem till Jonas hela dagen och hjälpa till med stallet. Tur att mamma kan ta ledigt från jobbet och ställa upp!

Nu är i alla fall innebandyn avklarad. Det märks att jag inte riktigt kommit in i jobbandet. Jag blir astrött av att spela, sådär trött så jag bara går runt och yrar. Haha!
Men nu är vi i alla fall hemma...det blir extremt lugnt i kväll...faktiskt lite skönt att vara ensamma.

Jag tränade lite med vikter i dag på lunchen...Viggo var också med!



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0