Hej helg!

I morse fick jag sovmorgon...till slut! Viggo slog upp de blå strax innan halv sex i morse. Jag var på väg upp för att hämta honom när Christian sa bredvid mig att klockan bara var halv sex...då la jag mig igen med en suck och tänkte att den där ungen kan väl i alla fall sova till sju!
Men när Christian gick till jobbet så gick vi in o la oss igen....vi sov till klockan åtta, så skönt!

Bild på nöjd Viggo som ÄLSKAR att resa sig mot allt nu för tiden. I kväll fick vi gå in och lägga honom (dock bara två gånger) för han hade rest sig i sängen och stod där inne o pratade och skrattade när han egentligen skulle sova...sötnos!


Sen har dagen gått i busandets tecken, som vanligt! Vi tog en paus i busandet med en promenad och lite vila.
På eftermiddagen kom pappa o Ninni hit. Vi käkade tacos och skrev klart ansökan till bygglovet så det kommer skickas iväg på måndag. Nice!

Här leker Viggo med morfar!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0