JAG VILL

Jag vill bli bättre! Blir tokig på att vara hängig, snorig och ha ont i hvudet. Det fungerar liksom inte när man har en liten Viggo här hemma. Han är faktiskt busig och vill busa...han vill inte mysa lugnt och stilla i sängen en hel dag som jag önskat just nu. Haha!

Vi tog i alla fall en tur till biblioteket och som tur var så kom det en hel skolklass dit så Viggo hade lite o titta på. Jag måste ju ha lite böcker hemma nu när jag börjar jobba för så fort det är lugnt på jobbet så åker en sån upp ur väskan. Vad ska man annars göra?

På eftermiddagen kom farmor Kari och Elliot hit och busade med Viggo. Skönt när jag inte mår så värst. Så nu har Viggo busat av sig och sover förhoppningsvis alldeles snart. På tal om snart så kommer Christian hem från innebandyn. Jag missade den i kväll, trist! Men jag har ju hört att man inte ska träna när man är sjuk så då är det bäst att hålla sig lugn.

Nu ska jag ut till köket o koka ägg till Christian!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0