Rensa!

Jag fick ett ryck förut! Vi har FULLT med kartonger uppe på vinden med en massa skit som vi sparat..."man vet aldrig när det kan användas". Men i dag rök det, i alla fall en del av det!
Jag slet ner sju kartonger till lägenheten och började rensa. Det blev till slut tre kartonger att flytta tillbaka till vinden och tre att skicka med Kari på loppis!
Mamma kom en sväng och kollade igenom mina gamla cd-skivor, det blev en bunt att ta med hem. Resten ryker. :)

Jag har även sparat en hel skokartong med gamla brev, innan mobiltelefon och internet hade jag brevvänner i stället. Hittade ett löst brev längst upp, läste det och jag höll på att skratta ihjäl mig! Det var från Jenny Lundberg, första året på gymnasiet när hon var iväg på semester i Varberg. Hur kul som helst att läsa ju! :)
Brorsan kom förbi med hunden, de hade varit ute o gått i halkan...så duktiga så! Båda han och mamma stannade på kaffe, trevligt!

Viggo var såklart med också o fixade!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0