Shantaram

Hmmm....det har börjat regna ute, inte alls i min smak. Än är det fortfarande vinter och då får det gärna vara snö ute och inte en massa blask o is som gör att man inte kan vara ute! Jag vet att ni kanske tänker att man visst kan vara ute, bara man har ordentliga kläder. ;) Jag menar mest att man halkar omkring som bambi på hal is, we don´t like it!

I dag åker vi upp till stugan o kollar till den plus att vi åker till pappa o Ninni också, som vi gör nästan varje söndag. :) Det är säkert snorhalt på vägen genom skogen, men vi ska nog ta oss fram ändå.
Nu är Christian ute o går och liten sover (om han inte vaknar av den där jäkla traktorn som åker fram o tillbaka här utanför) och jag ska göra mig i ordning och sen läsa en stund. Jag håller på i en bok som heter "Shantaram", den är hur bra som helst! Hörde om den på radion för jättelänge sen och tänkte att den vill jag läsa. Sen glömde jag bort det såklart....och när vi kom hem till Pia o Jonas vid nyår så stog den i deras bokhylla och väntade. :)

I kväll är det aerobics som gäller, ska bli skönt att få röra på sig igen!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0