Ska bli stark ;)

Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk i morse, men det finns ju huvudvärkstabletter...det är nästan ett måste om jag ska orka med att busa med Viggo. Nu sover han och jag ska snart lägga mig i soffan med en bra bok.

Jag har precis kört lite hemmaträning, styrka med min kropp som tyngd...o det är inte lite det! ;)
Vi har ju även fixat fram våra hantlar så det blev lite träning med dem också. Skönt efteråt, men tråkigt när man håller på. Min plan är att jag ska köra innebandy på torsdagar, aerobics på söndagar och resterande dagar blir det promenad och/eller styrka här hemma. Det är väl en helt okej plan, eller vad tycker ni?
Det finns ju inte lika mycket tid för träning numera sen Viggo kom till världen. Det är ju så mycket annat som ska göras på kvällarna när Christian kommer hem från jobbet (och snart när jag kommer hem från jobbet).

Morgonens bild på Viggo som lyckats tränga sin in mellan köksbordet och väggen plus att han kräktes på vägen också. :D 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0