Traktorer o lastbilar

Viggo o jag har varit på Ica och storhandlat i dag, Viggo tycker nog att det är hundra gånger roligare än jag. Han gapar o skrattar och pratar med folk. I dag träffade vi Birgitta där så de busade en stund innan vi åkte hemåt.
När vi kom hem så började jag packa upp allt vi handlat och plötsligt ser jag Viggo under bordet!

  

 

Det snöar som sjutton igen, det innebär att här utanför så grejar Kumla Kommun med att ta bort snövallarna längs vägen. Två traktorer och två lastbilar har hållit på här ute en bra stund i dag på eftermiddagen och vi (jag o Viggo) har stått i fönstret och tittat. Viggo i extas, han bara älskar traktorer och lastbilar...ja, allt som brummar!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0