Uppe med tuppen

Gårdagskvällen med Simon var väldigt trevlig, och lugn! Killarna satt och tittade på gammal speedway och jag satt här och pulade med bloggen. :)

I morse vaknade jag halv sju av att Viggo låg o pratade inne hos sig. Jag bestämde mig direkt för att ta en promenad innan frukost. Fixade välling till Viggo, sen lämnade jag mina killar i sängen och gick ut i kylan. Folktomt var det, tror jag mötte tre människor...alla med hundar! Jaja, skönt att man varit ute i alla fall. Nu sover Viggo och Christian är ute en sväng. Synd bara att han inte hann ut innan snön kom, för när jag nu tittar ut ser jag att det snöar! :)

Snart kommer mamma och Arnold hit på lite fika, senare drar vi till svärföräldrarna på lite mat. Det kommer bli en trevlig lördag!

Christian skaffade facebook i går, han som sagt att han aldrig skulle göra det! ;)


Förresten! Tack Hanna för tipset om hur jag skulle fixa bloggen. :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0