Världens goaste

Så här såg det ut i går när jag passade på att ha världens längsta mys med Viggo medans vi lagade mat...han ville inte riktigt vakna :)



I dag har vi varit på Ica och handlat. Som vanligt på onsdagar...skönast att fixa det på morgonen så man har det avklarat plus att jag nästan är ensam där vid den tiden. Dagen bjuder inte på så mycket, ska väl ta med Viggo på en promenad tänkte jag...måste ut o röra på mig lite och Viggoliten behöver ju frisk luft!
Nu ska jag fortsätta läsa lite i den bästa boken jag nånsin läst, Shantaram!


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej och tack så mycket! vad kul att du gillar min blogg! =) Vilken fin kille du själv har! =)



Byxorna kommer från Åhlens i "Barbapappa serien" har fått de i present tillsammans med en barbapappa hoodie. Supersött och bekvämt! =)



Kramar!!

2011-01-19 @ 10:12:13
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0