Äntligen fredag!

Den här dagen har trots snön gått riktigt bra. Jag har inte kört fast, men jag fick ta en del omvägar i morse för att jag inte kom upp för vissa backar i Kumla. :) Jag fick även neka en körning i morse ute på landet då vägen inte var plogad alls...riskerar inte att köra fast bara för att nån gubbe ska åka o handla. ;)

När jag kom hem från jobbet så var både Olle och vovven Zahra här, det hade jag helt glömt bort så jag blev lite chockad när jag öppnade dörren och möttes av en jycke! Lite senare kom mamma hit o hämtade Olle för att åka till Arnold...men Zahra ska stanna hos oss till söndag. Känns lite jobbigt att jag (ja, för Christian går inte ut med henne) måste ge mig ut en sväng innan vi ska sova...brr...hade vi varit i stugan hade jag öppnat dörren och släppt ut henne en stund, men det går ju inte här.



Nu ligger Viggo i sin säng o sover, Zahra i hallen och Christian har ockuperat soffan...det är ju hockey i kväll så han är inte kontaktbar. ;) Själv känner jag mig helt slut efter att ha kört i denna snö hela dagen, så det blir tidigt. Som vanligt.
Christian drar till stugan i morgon för att fixa med veden, jag ska till frissan och på söndag är det dejt med Jennie, Melvin o kanske Robert för att sen åka på kalas på eftermiddagen!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0