Kvalitetstid

Jag kom hem tidigt från jobbet i dag, det innebär ju att jag fick mer kvalitetstid med Viggo i eftermiddag! Underbart. Christian hade fixat raggmunk, sån där färdig smet...den var god men inte alls lika god som mormors eller Christians famors. :)

Christian steker raggmunk


Nu är det Yngves tur att äta


Eftersom Christian inte mår riktigt bra så hade jag och Viggo riktigt kvalitetstid i eftermiddag. Men jag var också trött så när Christian var klart med disken så låg vi två utslagna på mattan i Viggos rum medans Viggo lekte själv med sina gossedjur...ibland fick jag resa mig upp för att roa honom lite. Och även stoppa honom från att ställa sig upp i gungstolen, han har ju nu börjat klättra upp i soffor, stolar, gungstolar...ja allt som går att klättra i! Det innebär att vi får lite mer att göra här hemma, hihi. ;)

Innan vällingen satte jag Viggo i badkaret, han plaskade och hade sig en stund men tröttnar ganska fort och ska ställa sig upp i badkaret...kanske inte jättebra när vi inte har halkskydd. Men det gick bra ändå. Och lika arg som vanligt blir han när det är dags att gå upp, han har en stark vilja den där lille killen! Sen sprang han runt nakenfis en stund.

Kvällen erbjöd en promenad och solning för mig, skönt men vääääldigt varmt! Nu en dusch och sen blir det nog sängen med en bra bok...är trött i dag!

Viggo nakenfis åker vagn och tittar på tv :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0