Kvinnfolk

I dag har jag kört världen suraste människa! Helt otroligt vad sur hon var...det började när jag kom dit. Jag gick in och ropade hallå och då hörde jag surt däruppifrån "kom hit och hjälp till då!!".
När vi kom ut påminde jag om att de skulle betala till mig men hon hävdade att hon ville ha faktura (vid löning) och då sa jag att jag ville ha betalt innan vi åker...då säger hon: "vad säger du? Jag är ingen jävla brottsling".
Det blev inte bättre när jag inte hade växel på en femhundring, men jag höll humöret uppe hela tiden...enligt henne ska inte "kvinnfolk som jag ha det här yrket"...och "ligger man för döden så hinner man ju dö innan man kommer fram" men då sa jag till henne att hon förmodligen inte hade åkt med mig då!
Hon sa inte ens hejdå när de klev av, konstigt...haha! :D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0