Vad var det som hände egentligen? Kom ut o...

1300427787406 (MMS)

Vad var det som hände egentligen? Kom ut och möttes av snö. Snö i massor! Det var väl ca en decimeter snö på backen och det var bara att pulsa ut till bussen och ta fram borsten och borsta av snön...det som är bra är ju att det inte fryst på nåt på rutorna. Nåt bra i alla fall! ;-) Jag som senast i går tänkte att jag skulle lägga undan mina snöborstar och vinterkängor, men icke...det fick jag minsann vänta med. Jaja, förhoppningsvis försvinner det snabbt som tusan. Ha en underbar fredag och helg trots snön...för jag kan väl inte vara ensam om att längta ihjäl mig efter våren?? KRAM!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0