Stenkoll

När jag kom till jobbet så insåg jag rätt fort att de hade stenkoll på att jag skulle börja igen den 1 februari. Typiskt! ;) Närå, det är bra att det är lite ordning. Chefen hade till och med tänkt ringa mig i dag.
Åkte ju dit till lunchen så jag fick träffa en del av alla jobbarkompisar...tyvärr så glömde jag visst säga till Anna att jag skulle komma så hon var arg på mig. ;)

Viggo och jag tog en promenad förut till Christians jobb och hälsade på honom, han ska ju jobba över i kväll så jag vet ju inte om Viggo sover när han kommer hem. Bäst att gå dit då så Christian fick pussa lite på älsklingen.
Nu väntar vi på att mamma ska komma, då ska jag ta ner julgardinerna...sen är ÄNTLIGEN julen borta!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är aldrig arg på dig hjärtat :)) Ska bli såå kul när du kommer tillbaka! längtar

2011-01-17 @ 16:07:47

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0