Vilken dag!

I dag har det verkligen regnat i princip hela dagen! Då passade jag på att åka till Kumla för en storhandling. Viggo fick vara hos farmor så länge. På eftermiddagen var han med mig i köket medans jag sydde upp gardiner, det verkade vara intressant för så fort jag började sy så skrattade han. Att så lite kan roa honom! :) I dag trodde han att han var en superbebis...sov kanske 40 minuter på hela dagen. Men det gick ju bra ändå, lite mer gnäll än vanligt bara. Sen att han somnade vid kvällsvällingen var ju ganska väntat. :)

I dag kom även den fina mössan till Viggo som jag beställt av www.sarabellabusa.blogg.se ,min gamla innebandykompis. Viggo blev om möjligt ännu sötare med den på. För den som är sugen att titta vad hon knåpar ihop är det bara gå in på hennes blogg. Beställa går säkert bra det med. :)

Det kommer bilder snart från veckans äventyr.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0