Ännu en torsdag...

...utan innebandy. Trist, jag börjar bli trött på att inte må bra. Nu är jag snorig o känner mig allmänt konstig. Hoppas på bättring till nästa vecka!
Men jag och Viggo var i alla fall och simmade. I dag var det en rutschkana vid kanten av bassängen...spännande tänkte vi! Det var ju en lätt match för baddaren Viggo! Det var meningen att de skulle ligga på mage med huvudet före och plumsa ner i vattnet...väl där nere skulle de ta tag i tummarna på oss som stog och väntade.
Själva plumsandet gick ju suveränt, men det där med att ta tag i tummarna gick inte så bra så det var bara för mig att fiska upp Viggo. Lika glad som alltid! Han älskar verkligen att simma och bada.

Nu sitter jag här och tittar på Biggest Looser med en tår i ögat. :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0