En sån dag!

Ja herre gud vilken dag...vilken baksmälla! Saken blev inte bättre av att jag hade pepparkaksgubbesången på hjärnan heller....det gör det inte lättare att somna om fram på morgonkvisten.
Julfesten var rolig i går. Efter att vi svullat i oss massa mat så tog vi en taxi till O´Learys och fortsatte där. Jag har för mig att det kanske var jag som sa till Christian att "det är klart vi ska med ut nu när vi är barnlediga!" Att han inte stoppade mig, så känns det nu i alla fall. I går kändes det inte så. Då var vi på topp!

Både Christian och jag mådde apdåligt i morse när vi vaknade. Men Christian tvingade upp mig för lite frukost. Sen tog vi beslutet att inte köra bil för att hämta Viggo så det blev först en promenad till Christians föräldrar för att se vad som inhandlats på Ullared. Ett under att vi kom dit alltså, jag mådde så dåligt. Kari kände sig sjuk men när vi kom dit så kändes det bara bättre sa hon. Haha!

Sen hem till mamma och Viggo! Han blev så glad när vi kom, älsklingen! Hos mamma blev vi även bjudna på mat! Det satt inte fel! I dag här hemma har Viggo även visat framfötterna. Vi har gått omkring med honom här och det är hans första försök att gå med en fot framför den andra. Han testade även att resa sig upp mot Christian. Coolt!

Det blir en tidig kväll i kväll! Vi behöver sova! ;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0