Förlust

Det blev förlust i matchen som spelades i söndags. Vi förlorade med 3-2. Inte mycket att göra åt...och det värsta är att jag blir så nersvös när jag inte är med o spelar. Hua!
Första målet för motsåndarna studsade på en av våra backar och över målvakten och in, surt! Andra målet var en klar fotpass till målskytten men det var inget domaren noterade. Surt det med!

Det bästa av allt på hela helgen det var allt att vi tog med oss älsklingen Viggo hem! Han tyckte nog att det var skönt att komma hem. Han sov en bra stund innan middagen och när vi ätit så åkte jag o Viggo till brorsan. Grattade Olle eftersom jag blev sjuk när det var meningen att vi skulle dit. Vi var där en stund och alla (det var jag, brorsan, Olle, Cajsa, Viggo o hunden) hamnade på köksgolvet. :) Där satt vi och busade med Viggo och Zahra såklart!



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0