It´s time!

I dag är det match igen. Jag ska inte vara med den här gången heller. :( Jag har ju varit magsjuk och är inte helt i toppform, kände även på bowlingen igår kväll att jag blev andfådd...så med tanke på att vi inte ens är fullt lag i dag så överlåter jag matchen till killarna o Camilla!
Men vi har ju kallat in tre starka killar som förstärkning, så det ska nog gå vägen. Hoppas, hoppas!
Helst av allt skulle jag vilja stanna hemma och ta hem Viggo o bara mysa med honom...men Christian tvingar med mig av nån anledning! I och för sig vann vi matchen förra gången när jag var med men inte spelade så kanske...kanske jag ska bli deras maskot i stället! ;)

Återkommer som vanligt med resultat!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Säg till om ni vill ha med Henrik någon gång :) Han behöver röra på sig och sugen på att spela igen!

2010-12-12 @ 20:07:18
URL: http://minlillam.blogg.se/
Postat av: Lina

Just nu är vi redan för många så vi har bestämt att inte ta in nån mer. Men man får ju ta in en spelare en gång utan att anmäla så är vi dåligt med folk nån match så! :) Annars får han va med nästa år från början! :)

2010-12-15 @ 14:45:11

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0