Den har slagit till!

Förkylningen. Den har slagit till på Kyrkogatan 19 i Kumla. Attans!
Än så länge är det Christian och jag som drabbats värst, som tur är. Jag är glad om lilla Viggo klarar sig....visst att han snorar men det beror nog mycket på tänderna. Det är i alla fall vad jag hoppas.
Natten som var hade Christian huvudansvaret för Viggo i fall han vaknade eftersom jag kände i går kväll att jag var på väg att bli riktigt dålig...och som vanligt så sov Viggo sitt allra bästa. :)

I dag har vi inte gjort så mycket...så fort Viggo somnat så har det blivit ett eller ett par avsnitt av Tre Kronor! Ja, ni läste rätt. Robin har köpt boxen med och vi har fastnat i TreKronorträsket. Igen!


Det snöar ute nu, härligt!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0