Livat här under!

I snart två veckors tid har våran hyresvärd haft sitt barn med barnbarn på besök. Jag längtar till de åker hem och det enda vi hör där nerifrån är hyresvärdens vrål!

I dag har det varit knäpptyst precis hela dagen, i alla fall sen jag kom hem från promenaden vid halv tio. Men nu, precis när jag skulle lägga Viggo och då menar jag EXAKT när han skulle sova, då börjar väl den minsta där under och skrika. Som en tok!
Viggo har vaknat ett antal gånger av dem där nere och varit ledsen....det är inte likt honom!
Och just i dag när det står babysim på schemat så drar sonen igån snöslungan också!
 
Jag längtar helt enkelt tills man bor i hus och (okej att man har grannar) slipper grannar under en. Eller över för den delen. Såna här livligheter som är här under tänkte man inte på innan Viggo kom. Helt otroligt! Visst, vi är vana med hyresvärden som joddlar ganska högt både morgon, middag och kväll, men det här med skrikande ungar, hur jobbigt är det inte!? ;)

:D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0