Peppe

Vid lunch kom pappa hit. Han hade varit hos sjukgymnasten en sväng så då passade det bra att han kom hit o hälsade på. Men han fick följa med (nästan hem) till stugan för jag skulle dit och skotta snö. Han drog Viggo i pulkan tills jag var klar och det var dags att åka hem.
Annars har vi inte gjort så mycket annat i dag.
Tagit en sväng till apoteket och köpt hostmedicin till mig och köpt Peppe till Viggo.



Peppe



Nu ligger i alla fall liten och sover. Själv får jag sitta här i min ensamhet eftersom Christian hjälper brorsan med bilen. Det verkar vara nåt krångligt för han kommer inte hem förrän mycket sent i kväll. Får se om jag sover då...känner mig inte helt frisk igen. Så himla typiskt! Precis när man börjar känna sig bra igen så kommer det tillbaka. Fast det är mest huvudvärk...


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0