Vinst, vinst, vinst!

Andra segern på tre matcher, den här gången blev det 4-1 mot IK Bimbo och det var ju inte helt tokigt! Men det var spännande som sjutton. Vi gjorde första målet, och sen när de gjorde 1-1 blev jag nervös...men efter det var det bara vi som gjorde mål, det är så roligt!

När vi kom och skulle hämta Viggo blev vi bjudna på mat, riktigt gott! Viggo åt samma mat som oss, han har blivit så stor att han kan äta våran mat. Vi fick som vanligt med oss massor med saker därifrån. Tex en sån där som man hänger kläder på (kommer inte på vad det heter), en potta och cykelstol (eller vad det kallas) till Viggo. Plus att Christian fick ett par grova kängor...mest för att ha i stugan när det är dags att skotta snö o sånt! Vi ska även få en bänk att ha i hallen...en sån där med utrymme under sitsen att ha prylar i...tex vantar o sånt! Den är i furu nu, men jag tänkte om jag skulle måla om den. I vitt såklart. :)

Vi tog också bilen till skoaffären och köpte oss vinterskor! Christians var riktigt snygga...mina med såklart!
Jag fick mina i en för tidig julklapp av älsklingen! Han är BÄST!
Just nu nattar han min lilla älskling...:)




Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0