Fredag och lördag med Cajsa!

Christian drog till Åland i går förmiddag. På eftermiddagen kom Cajsa hit.

Vi åkte till Marieberg och shoppade lite. Bland annat en ny mobil till mig, det blev en htc wildfire. Den jag har suktat efter ett bra tag men den har ju inte funnits i affären förrän nu. Köpte även en kaptensbilndel till matchen i morgon, det behövdes visst. :)

Cajsa o jag beställde pizza som vi käkade. Sen blev det godis i massor...och dricka!
Jag satt o grejade med telefonen och Cajsa kollade dator och film.
Vi kom i säng vid tolvtiden. Jädrans va trött jag var då.
Under dagen har vi bara tagit det lugnt...åkte en sväng till stugan och tittade till den. Svängde förbi hos pappa och han mådde bra som tur var!

Cajsa var kvar till klockan sex. Då följde jag o Viggo henne hem. Det har varit en mysig helg med Cajsa!
Klockan åtta kom Christian hem...innan luktade lägenheten popcorn...nu luktar den gammal fylla! ;)
Tror han måste sova...vi har ju match i morgon klockan 10.10. Haha!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0