Helgen som gått

I lördags höll Christian på ute i trädgården nästan hela dagen. Jag o Viggo tog det lugnt här inne, var ju tvungen att ladda upp inför kvällen. Som för övrigt var hur rolig som helst! Brorsan kom väl vid ett-tiden och hämtade mig. Trött som en gnu var jag. Och ännu tröttare var jag i söndagsmorse.

Christian o Viggo skötte sig bra på morgonkvisten, Viggo somnade om efter vällingen och vaknade vid åtta. Det är så himla TYPISKT! När vi är ensamma så vill han minsann inte somna om utan vi går upp och är uppe ett par timmar och leker. Närå, det var ju skönt för alla att han sov så länge. :)

På söndag förmiddag kom Arne o Mona hit. De tog hand om Viggo medans jag gick ut o krattade jord tillsammans med Christian. Senare kom även grannen Ola över och hjälpte till så vi blev klara med det igår! Helt otippat. Vi hade räknat med att det skulle ta ett par dagar i alla fall.

Mona matar Viggo


Söndagens arbete






I går kväll följde jag med mamma till Hagaskolan för ett pass aerobics. Lite svårt o hänga med ibland, men jag verkar inte vara ensam. :) Det var helt okej, svettig blev man i alla fall. Styrkan på slutet va kul! Men. Jag har noll magmuskler. NOLL. ZERO. Men å andra sidan kan det ju bara bli bättre, eller hur!?

Nu sover Viggo, när han vaknat så är det dags att dra till Marieberg en sväng. Först förbi o tanka bilen och sen en sväng till Christians jobb för att fixa papprena till innebandykorpen som ska vara inne i morgon. Ute i god tid va?
INTE!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0