Kan man amputera en del av ryggen?

I går var det ju som sagt innebandy. Det var ju superkul, men superjobbigt! Svettig blev jag och trött. I dag har jag väldans ont i ryggen. Men det går väl över får vi hoppas! Mamma var hemma med Viggo och det hade ju gått bra. Grävaren kom vid sextiden så Viggo hade ju lite o titta på. Han bara älskar motorer...allt som låter är roligt!
Han somnade tydligen på fem röda också, man blir trött av att busa!

Vi var ju även hemma hos familjen Engström/Björklund igår. Viggo tycker det är lika roligt som vanligt. De busade som bebisar gör. :) Melvin kryper (läs krälar) runt för fulla muggar medans Viggo ligger kvar där jag lagt honom. Men det kommer nog snart igång skulle jag tro. Han verkar sugen...:)
Tittade i Viggos mun också, tror det är några tänder på gång. Det är nog därför han är så kinkig och typ bajsar hundra gånger om dagen! Roligt!

Nu kommer lite bilder från dagens äventyr!

Nyvaken Robert busar med Viggo


Melvin kryper!


Melvin o Viggo


Viggo myser i soffan medans jag viker tvätt



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0