Sim med dyk

I dag har det varit babysim, som varje tisdag. Viggo var trött i morse, jag fick väcka honom vid nio...han ville inte riktigt vakna. Så mysig!

I dag fick vi dyka ordentligt. Inte vi men bebisarna. Jag doppade ner Viggo helt under vattnet tre gånger. Tre gånger är max. Han kom upp och var lika glad som vanligt så det gick nog bra. :)
Han tycker ju att det är sååå roligt att bada. Så fort vi kommer in i simhallen så börjar han sprattla och sen spänner han hela kroppen och skriker rätt ut. ALLA som är där inne tittar på oss....haha!

Viggo somnade vid halv ett i vagnen och hade sovmaraton. Först låg han o tittade på flaggan som fladdrade i vinden sen somnade han efter en stund. Jag hann med hur MYCKET som helst. Jag plockade undan dynorna från altan och fixade där, promenerade, tvättade, diskade, städade och hann till och med sitta en stund vid datorn. Han sov hela tiden! Jag fick väcka honom vid fyratiden. Det var väl jobbigt att dyka kan jag tänka mig.

Nu kommer lite bilder på Viggo när han äter smörgåsrån.
Sötnosen!







Kommentarer
Postat av: cajsa

snacka om attt tjejerna kommer falla för ans ögon sen ;o ;)) <3 !



vill komma ner te er någon dag :D jag kan bjuda dig och christian på bio så tar jag viggo :D <3 !

2010-10-09 @ 16:20:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0